Tapte treningskamp

(Foto: Sæbø Ballvideo)
Rosseland tapte 0-2 mot et tent Hinna-lag i treningskampen på Rosselandsbanen torsdag. Gjestene fra Stavanger måtte spille en omgang med ti mann, og scoret to ganger ti mot elleve.

Hjemmelaget hadde store målsjanser, men maktet ikke å få ballen over målstreken i det sure og våte vinterværet.Rosseland stilte følgende lag mot Hinna: Per Haugland – Jan Rune Hoff, Sindre Meling, Jørgen Hauge (Ørjan Grødem fra 62.), Kristian H. Magnusson – Anders Hognestad (Mads Holm fra 46.), Ola Selliken, Eirik Serigstad, Svein Arne Monsen, Runar Haugland – Marius Bøe (Anders Hognestad fra 75.).

Rosselands kjappe venstreside skapte mye hodebry for Hinna-forsvaret, Kristian H. Magnusson og Runar Haugland var igjen blant de beste for hjemmelaget. Ola Selliken gjorde også en god kamp på midtbanen.

Hinnas scoringer kom etter et svakt klarert corner og en forsvarstabbe. Svein Arne Monsen, Runar Haugland og Mads Holm var nære nettkjenning for hjemmelaget.

Neste treningskamp er hjemme mot Voll torsdag 20. februar.

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *